Rozpoczęła się ostatnia faza testów nowego Golfa
Zbliża się debiut Golfa ósmej generacji. Stylistyka i cyfrowe innowacje wprowadzają bestsellerowy model Volkswagena, który znalazł na świecie ponad 35 milionów nabywców, w nową epokę – zelektryfikowanych układów napędowych, cyfrowego wnętrza, łączności z Internetem, systemów asystujących oraz licznych funkcji i usług online. Nowa generacja Golfa znowu będzie punktem odniesienia wśród kompaktów.
Mimo biało-czarnego kamuflażu widać, że pięciodrzwiowy hatchback ma nadwozie o dynamicznych proporcjach. Nawet w maskujących barwach trudno ukryć, że to Golf – tych proporcji nie da się pomylić z proporcjami żadnego innego modelu. Po przyjrzeniu się z bliska można nawet rozpoznać, że kamuflaż przykrywa napis „Golf”. Maskujące barwy nie ujawniają jednego elementu – bardzo ważnych detali stylistycznych. Klaus Bischoff, szef stylistów Volkswagena, mówi: „W tej chwili nie ujawniamy jeszcze wszystkich szczegółów dotyczących wyglądu nowego Golfa, ale już można dostrzec jego eleganckie proporcje”. I dodaje: „Golf nowej generacji będzie przyciągać wzrok!”. Odliczanie do debiutu Golfa ósmej generacji już się rozpoczęło: auto będzie świętować światową premierę jesienią 2019 roku.
*Samochód nie jest jeszcze oferowany w sprzedaży.
Źródło: Volkswagen Polska