Rekordowy rok 2019 i elektryzujący rok 2020 dla marki Hyundai w Polsce
Hyundai Motor Poland zanotował w 2019 w Polsce rekordową w historii liczbę rejestracji samochodów nowych, która w okresie od stycznia do grudnia wyniosła 24 543.
Jest to wzrost o 6,5% w odniesieniu do roku 2018. W tym samym czasie rynek rejestracji samochodów nowych wzrósł o 4,1%. Marka Hyundai może, więc pochwalić się dynamiką wzrostu wyższą niż rynek. Liczba samochodów osobowych Hyundai zarejestrowanych na naszym rynku zapewniła marce 9. miejsce w rankingu rejestracji oraz udział w nim na poziomie 4,4%.
Najpopularniejszym modelem w gamie Hyundai pozostaje Tucson – elegancki SUV segmentu C spotkał się w 2019 z uznaniem 7 944 Klientów. Drugim najlepiej sprzedającym się modelem marki w Polsce był kompaktowy Hyundai i30, którego zarejestrowano 5 797 egzemplarzy – aż o 36% więcej niż w roku ubiegłym. Na trzeciej pozycji znalazł się miejski Hyundai i20, a na czwartej model KONA – nowoczesny i awangardowy SUV segmentu B, w przypadku którego liczba rejestracji rok do roku wzrosła aż o 29%, z 1 898 rejestracji w roku 2018 do 2 440 rejestracji w roku 2019. Hyundai zanotował także spektakularny wzrost w segmencie samochodów elektrycznych. W 2019 roku w Polsce zarejestrowanych zostało 148 elektrycznych pojazdów Hyundai, co pozwoliło marce zająć 3. miejsce wśród modeli elektrycznych, z udziałem na poziomie 9,1%.
Aktualnie w salonach Hyundai wciąż trwa wyprzedaż samochodów z 2019 roku produkcji. Atrakcyjną ofertą wyprzedaży zostały objęte modele i10, i20, i30, i30 N, ELANTRA, IONIQ Hybrid, KONA, TUCSON oraz SANTA FE. Propozycja marki Hyundai, w zależności od modelu, może objąć aż trzy elementy: promocję gotówkową, premię za odkup aktualnie użytkowanego samochodu oraz promocyjne ubezpieczenie. W ramach wyprzedaży firma Hyundai przygotowała również atrakcyjne upusty dla firm i wybranych grup zawodowych.
2020. Nadchodzą elektryzujące nowości Hyundai.
Wraz z początkiem roku 2020, Hyundai Motor Group ogłosił strategię na nadchodzące lata. Jaki jest podstawowy cel firmy? Przede wszystkim zadowolenie Klientów, które jest podstawową wartością i prawdziwym kapitałem Hyundai Motor Group. Hyundai będzie dalej rozwijać projekty mobilności przyszłości, by zapewnić Klientom więcej czasu dla siebie, radości i zadowolenia. Firma będzie umacniać pozycję lidera w dziedzinie samochodów elektrycznych, autonomicznej jazdy oraz usług mobilności. Do 2025 roku Hyundai Motor Group zamierza posiadać w swoim portfolio 44 zelektryfikowane modele, w tym 11 modeli o napędzie czysto elektrycznym. Do 2023 roku firma planuje komercjalizację technologii autonomicznej jazdy. Hyundai Motor Group szuka także nowych możliwości biznesowych. W ciągu najbliższych pięciu lat wartość inwestycji Hyundai Motor Group w nowe pomysły i technologie wyniesie około 87 miliardów USD, co poprawi konkurencyjność firmy.
Rozpoczynający się rok 2020 także będzie dla firmy Hyundai wyjątkowy, ze względu na liczne i ważne premiery modelowe na całym świecie.
Również w Polsce, w 2020 roku Hyundai wprowadzi na rynek w różnych segmentach najwięcej nowych lub odświeżonych modeli w historii. Powiększy się także liczba modeli z napędem zelektryfikowanym.
W styczniu tego roku miała miejsce polska premiera modelu Hyundai i10 Nowej Generacji. Samochód już zyskał uznanie za swój dynamiczny design oraz wiodące w klasie wyposażenie.
A to dopiero początek, ponieważ w tym roku Hyundai planuje jeszcze wiele elektryzujących premier.
Źródło: Hyundai Motor Poland