Škoda Polska z trzema nagrodami Effie
ŠKODA po raz kolejny znalazła się w prestiżowym gronie laureatów Effie Awards – największego konkursu marketingowego na świecie. W tym roku marka zdobyła aż trzy statuetki. Nagrodzono wyróżniające się na tle branży kampanie modelu SUPERB „Nowa definicja luksusu” oraz modelu KAMIQ „Nowy SUV, nowe perspektywy”, a także działania marketingowe związane z platformą internetową ŠKODA Sales Online.
16.11.2020 roku w Nowym Teatrze w Warszawie odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród po raz pierwszy transmitowana online. Effie to największy konkurs marketingowy na świecie. Nagradza kreatywne rozwiązania komunikacyjne oraz wyróżniające się kampanie marketingowe marek osiągających wysokie wyniki biznesowe.
W tym roku ŠKODZIE przyznano trzy nagrody. Marka otrzymała brązową statuetkę w kategorii Motoryzacja za kampanię promującą nowy model SUPERB „Nowa definicja luksusu”. W tej kategorii nie przyznano srebrnej ani złotej statuetki. W kampanii zaakcentowano elegancki design, innowacyjne wyposażenie oraz najnowsze rozwiązania z zakresu bezpieczeństwa, które do tej pory były znane jedynie z samochodów klasy premium. Nowa definicja luksusu mówi o tym, że rozwiązania do niedawna zarezerwowane wyłącznie dla nielicznych, dzięki ŠKODZIE dziś mogą być dostępne dla każdego. Za kreację kampanii odpowiada agencja Isobar Polska, za zakup mediów PHD Media.
Kolejną brązową statuetkę marka otrzymała w kategorii Launch/Relaunch, w której nikomu nie przyznano złotej statuetki. ŠKODA została wyróżniona za kampanię modelu KAMIQ „Nowy SUV, nowe perspektywy”. Kampania podkreśla charakterystyczne cechy pojazdu, takie jak nowoczesna linia nadwozia, nowa generacja systemów Infotainment, najnowsze systemy bezpieczeństwa oraz bogate wyposażenie standardowe. Zwraca także uwagę na to, że KAMIQ łączy zalety SUV-a, takie jak większy prześwit i wyższa pozycja za kierownicą, ze zwinnością i dynamiką aut kompaktowych.
Ostatnia nagroda to również brązowa statuetka, tym razem przyznana w kategorii Marketing and Business Solutions za innowacyjne rozwiązanie marketingowe wprowadzone w ramach platformy internetowej ŠKODA Sales Online. Doceniono kreatywność ŠKODY oraz umiejętność szybkiego reagowania przedstawicieli marki na zmieniającą się rzeczywistość. ŠKODA Sales Online to pierwsza na polskim rynku platforma służącą wygodnemu zamawianiu samochodów przez internet, przeznaczona zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych. W tej kategorii również nie przyznano srebrnej i złotej statuetki.
Trzy nagrody Effie otrzymane w tym roku potwierdzają efektywność kampanii marketingowych prowadzonych przez ŠKODĘ. Są także dowodem na to, że niezmiennie pozostajemy blisko naszych klientów, wsłuchując się w ich potrzeby i oferując im innowacyjne rozwiązania. Niezależnie od wielkości projektu, najważniejszym dla nas jest, aby dążyć do wytyczania nowych szlaków i przełamywania schematów.
Arkadiusz Gwizdek,
Dyrektor Marketingu ŠKODA POLSKA
Źródło: Škoda Polska