Hyundai i30 Nowej Generacji już dostępny w naszym salonie!

i30 Nowej Generacji to flagowy samochód Hyundaia, będący zapowiedzią dalszego kierunku rozwoju marki w Europie. Wprowadzając auto do sprzedaży, Hyundai wychodzi naprzeciw rosnącym potrzebom Klientów, którzy w coraz większym stopniu są nastawieni na udogodnienia oparte na elektronice, indywidualizację stylu i elastyczność.

Dokładnie sprawdziliśmy, czego potrzebują współcześni, „żyjący w cyfrowym świecie” Klienci, zredefiniowaliśmy nasze podejście i stworzyliśmy samochód atrakcyjny wizualnie, wyposażony w zaawansowane funkcje multimedialne i komunikacyjne, komfortowy w prowadzeniu, a więc spełniający oczekiwania każdego”.– powiedział Jochen Sengpiehl, wiceprezes ds. marketingu w Hyundai Motor Europe.

Nowa Generacja i30 oferuje wiele rozwiązań technologicznych, takich jak Apple CarPlay, Android Auto czy możliwość bezprzewodowego ładowania urządzeń elektronicznych. Najnowocześniejsze systemy, m.in. system autonomicznego hamowania (AEB), aktywny tempomat (ASCC), system utrzymywania pasa ruchu (LKAS) czy system monitorowania martwego pola (BSD) znacząco zwiększają bezpieczeństwo i komfort jazdy.

i30 Nowej Generacji jest samochodem dla każdego, stanowiącym atrakcyjną propozycję zarówno dla singli jak i rodzin. To dobry wybór dla tych, dla których liczy się atrakcyjny wygląd, wysoka jakość wykonania i dynamika jazdy oraz zaawansowany pakiet bezpieczeństwa. Nowy i30 posiada imponujący zestaw funkcji aktywnego bezpieczeństwa, a jego niezawodność gwarantuje unikatowa, 5-letnia gwarancja bez limitu kilometrów.

„Nasi projektanci, dzięki swojej pasji i entuzjazmowi stworzyli samochód wywołujący radość i dumę z jego posiadania”. – powiedział Peter Schreyer, Prezes i Główny Projektant Hyundai Motor Group. „W tym modelu po raz pierwszy zastosowaliśmy nowy grill, który nazywamy kaskadowym. Stanie się on niewątpliwie znakiem rozpoznawczym modeli marki Hyundai”.

Niemieckie Centrum Badawczo Rozwojowe Hyundaia przeprowadziło liczne, rygorystyczne testy w całej Europie oraz na słynnym torze Nürburgring, czego efektem jest zwiększona dynamika jazdy i prowadzenie. Bardzo sztywne i lekkie nadwozie, wykonane w 53% ze stali o wysokiej wytrzymałości, wpłynęło na poprawienie właściwości jezdnych, zapewniając kierowcy komfort i przyjemność prowadzenia.

Gama silników składa się z ekonomicznych jednostek napędowych z turbodoładowaniem. Klienci mogą wybierać spośród 3 silników benzynowych i jednego Diesla o pojemności 1.6l dostępnego w trzech wariantach mocy. W i30 zadebiutuje także nowy silnik 1.4 T-GDI o mocy 140 KM.

i30 Nowej Generacji stanowi zapowiedź rodziny czterech niepowtarzalnych produktów o ponadczasowym i zrównoważonym designie, idealnie zharmonizowanym i dopasowanym do danego typu nadwozia. Kolejnym jej członkiem będzie i30 Wagon, który zadebiutuje w marcu podczas salonu motoryzacyjnego w Genewie. W rodzinie pojawi się także pierwszy sportowy model marki N, który wejdzie do produkcji w 2017 r, natomiast na początku 2018 roku Hyundai zaprezentuje model i30 w nowej, atrakcyjnej odsłonie z nadwoziem typu fastback.

Hyundai i30 trzeciej generacji powstał w oparciu o rozwijaną przez Hyundaia od 25 lat infrastrukturę europejską. Zaprojektowany w centrum R&D w Russelsheim, produkowany w Czechach i testowany w Nürburgring, ma być kontynuatorem sukcesu swoich poprzedników (od 2008 roku, sprzedaż wyniosła 800 000 sztuk).

Nowy i30 produkowany jest w nowoczesnej fabryce Hyundaia w czeskich Nosovicach, w której od momentu jej uruchomienia w 2008 roku, produkowany był także i30 pierwszej generacji. Aktualna zdolność produkcyjna fabryki wynosi 300 tysięcy samochodów rocznie, a stosowane najwyższe standardy gwarantują dostarczanie Klientowi odpowiedniego jakościowo produktu, objętego 5-letnią gwarancją bez limitu kilometrów.

Obecnie Hyundai sprzedaje samochody w 31 krajach Europy za pośrednictwem 2500 salonów. 90% pojazdów Hyundai sprzedanych na Starym Kontynencie to modele zaprojektowane, skonstruowane, testowane i produkowane w Europie.

Spójny i ponadczasowy design

W i30 Nowej Generacji po raz pierwszy pojawił się kaskadowy grill, zwężający się mocno ku dołowi, do którego inspiracją był kształt wylewającego się strumienia stopionego metalu. Samochód posiada też projekcyjne reflektory LED (drogowe i mijania) oraz pionowe światła LED do jazdy dziennej z funkcją kierunkowskazu, a światła przeciwmgielne zostały wbudowane w osłony aerodynamiczne.

Harmonijne proporcje, krótki zwis przedni i tylny oraz długa maska tworzą dynamiczną i zwartą sylwetkę. Auto wyróżnia się wyrafinowaną smukłą linią boczną, która w bardzo naturalny sposób została poprowadzona od reflektorów przednich, do tylnych lamp LED co w połączeniu z lekko pochyłą linią dachu i czarnym spoilerem podkreśla sportowy charakter auta. Smukła sylwetka wpływa także na znakomite właściwości aerodynamiczne samochodu. Dzięki rozwiązaniom takim, jak aktywne klapy wlotu powietrza z przodu, które usprawniają chłodzenie i polepszają aerodynamikę, współczynnik oporu powietrza Nowego i30 wynosi zaledwie Cx 0,30.

Niemal 3-wymiarowy tył auta, z charakterystycznymi wysoko umieszczonymi reflektorami i światłami przeciwmgielnymi, dodatkowo podkreśla dynamiczną stylistykę auta. Hyundai i30 Nowej Generacji jest dostępny z dwubarwnymi 16- lub 17-calowymi oraz 15-calowymi obręczami z lekkich stopów.

Do wyboru jest dwanaście kolorów nadwozia, na które składają się trzy odcienie perłowe: Stargazing Blue, Micron Gray, Phantom Black, siedem odcieni metalicznych: Demitasse Brown, Intense Copper, Moon Rock, Fiery Red, Platinum Sliver, Ara Blue i White Sand, oraz dwa kolory niemetalizowane: Engine Red i Polar White.

Wnętrze

Wnętrze i30 Nowej Generacji zostało zaprojektowane w układzie poziomym, z naciskiem na prostotę i intuicyjność, aby uzyskać wrażenie elegancji a także poczucie przestronności. Opcjonalny, 8-calowy dotykowy ekran nawigacji umożliwia dostęp do wszystkich funkcji nawigacji, multimediów oraz komunikacji i jest umieszczony w taki sposób, aby kierowca nie musiał odrywać wzroku od drogi. Trójramienna kierownica pozwala na bardzo łatwy i intuicyjny wybór poszczególnych funkcji za pomocą ergonomicznie rozmieszczonych przycisków. Dodatkowy komfort zapewnia opcjonalne podgrzewanie kierownicy.

Fotel kierowcy może być sterowany elektrycznie i został wyposażony w funkcję pamięci z dwoma możliwymi do zaprogramowania ustawieniami fotela.

W i30 Nowej Generacji zadbano o odpowiednią przestrzeń wewnątrz, gwarantującą dużą ilość miejsca dla pasażerów i ich bagażu. Poczucie przestronności wzmacnia dodatkowo, dostępne opcjonalne, panoramiczne okno dachowe, które można uchylić lub przesunąć.

Maksymalna pojemność bagażnika wynosi 395l (VDA 211), a komfort załadunku wzmacnia praktyczna, dwupoziomowa półka bagażowa oraz otwór na narty po środku tylnego siedzenia.

Do wyboru są dwa kolory wnętrza: Oceanids Black z dwiema opcjami tapicerki materiałowej lub czarnymi skórzanymi fotelami, dwubarwna kombinacja Slate Gray i Oceanids Black z materiałową lub skórzaną tapicerką.

Jednostki napędowe

i30 Nowej Generacji może być napędzany małolitrażowymi silnikami benzynowymi z turbodoładowaniem oraz wysokoprężnymi, które zapewnią dynamiczną i ekonomiczną jazdę. Do wyboru są trzy silniki benzynowe i jeden silnik Diesla: nowa czterocylindrowa jednostka 1.4 T-GDI o mocy 140 KM – po raz pierwszy zastosowana w samochodzie Hyundaia, trzycylindrowy silnik 1.0 T-GDI o mocy 120 KM, czterocylindrowy silnik 1,4 MPI oraz czterocylindrowy silnik wysokoprężny 1.6l z turbodoładowaniem, który jest dostępny w trzech wariantach mocy: 95, 110 i 136 KM. Najniższy poziom spalania wynosi zaledwie 3.4l/100km, a emisji CO2 nawet 89 g CO2/km (wartości docelowe).

Silniki współpracują z sześciobiegową manualną skrzynię biegów (6MT) lub efektywną i szybko reagującą, dwusprzęgłową skrzynią biegów o siedmiu przełożeniach (7DCT).

Nowy 1,4 T-GDI – lekki i oszczędny

Czterocylindrowy silnik benzynowy 1353 cm3 z turbodoładowaniem jest znacznie lżejszy niż jego poprzednik – silnik Gamma 1,4l. Masa podstawowa została zmniejszona o 14 kg z zachowaniem wyższej mocy i momentu obrotowego wynoszących odpowiednio: 140 KM i 242 Nm. Spalanie oraz poziom emisji wynoszą odpowiednio: 4,8l/100km i 109g/km.

Nowy silnik zawiera wysokociśnieniową turbinę wbudowaną w kolektor wydechowy, dla zwiększenia efektywności działania. Dzięki zmienionemu położeniu i nowej konstrukcji turbosprężarki poprawie uległ czas reakcji przepustnicy i moment obrotowy w niskim zakresie obrotów. Paliwo jest teraz wtryskiwane bezpośrednio do cylindra, co przyśpiesza spalanie z korzyścią dla mocy i zużycia paliwa.

Nowy benzynowy silnik 1.4 l T-GDI z turbodoładowaniem jest oferowany z manualną skrzynią biegów 6MT lub działającą w pełni automatycznie, dwusprzęgłową skrzynią 7DCT.

1.0 T-GDI – trzycylindrowy dynamizm

Silnik 1.0 T-GDI, skonstruowany przez centrum techniczne Namyang w Korei we współpracy z europejskim centrum technicznym z Niemiec, ma 120 KM i 170 NM i zapewnia idealną kombinację dynamiki i efektywności. Spalanie oraz poziom emisji wynoszą odpowiednio: 4,5l/100km i 103g/km.

Turbosprężarka z elektronicznie sterowanym siłownikiem przepustnicy zmniejsza zużycie paliwa przez obniżenie strat w układzie pompy paliwa, a także poprawia reakcję przepustnicy i przebieg momentu obrotowego w niskim zakresie obrotów. Silnik zawiera też wtryskiwacz GDI z sześcioma otworami, pracujący pod wysokim ciśnieniem 200 bar, który zapewnia czyste spalanie, a także zmniejsza zużycie paliwa i emisję spalin.

Dla uzyskania jak najmniejszych rozmiarów silnika kolektor wydechowy został zintegrowany w głowicy silnika. Takie rozwiązanie umożliwia szybsze rozgrzanie katalizatora i w realnych warunkach wpływa na obniżenie zużycia paliwa i poziomu emisji. Silnik 1.0 T-GDI jest oferowany ze skrzynią biegów 6MT.

Silnik wysokoprężny 1.6l z turbodoładowaniem: jeden silnik, trzy warianty mocy

Hyundai i30 Nowej Generacji jest dostępny także z czterocylindrowym silnikiem 1.6l z turbodoładowaniem o trzech wariantach mocy: 95 KM, 110 KM i 136 KM, która wytwarza maksymalny moment obrotowy 280 Nm lub 300 Nm w zestawieniu ze skrzynią 7DCT. Do wersji 110 i 136 KM można wybrać skrzynię biegów 7DCT. Wszystkie wersje dostępne są z manualną skrzynią biegów 6MT.

Dwusprzęgłowa skrzynia biegów o siedmiu przełożeniach

Hyundai zaprezentował swoją pierwszą, dwusprzęgłową skrzynię biegów o siedmiu przełożeniach w 2015 r. jako produkt łączący zalety automatycznych i manualnych skrzyń biegów. Skrzynia biegów 7DCT zmniejsza zużycie paliwa i ilość emisji CO2 nawet o 20% w porównaniu z konwencjonalną, sześciobiegową automatyczną przekładnią, zapewniając zarazem nawet o 10% lepsze przyspieszenie.

Skrzynia 7DCT składa się z dwóch suchych sprzęgieł, z których każde jest sterowane siłownikiem. Moc silnika jest przenoszona niezależnie na parzyste i nieparzyste przełożenia, dzięki czemu w każdej chwili można zmienić bieg, nie obniżając momentu obrotowego. Elektryczny napęd siłowników zwiększa prędkość reakcji, podczas gdy wewnętrzne tłumiki drgań skrętnych eliminują hałas, wibracje i szarpanie podczas jazdy.

Jazda i prowadzenie

i30 Nowej Generacji został skonstruowany i przetestowany w Europie w trakcie bardzo intensywnych testów trwałości i testów dynamicznych przeprowadzonych na jednym z najbardziej wymagających torów wyścigowych na świecie – słynnym torze Nürburgring. Przeszedł także wyczerpujące jazdy próbne na drogach publicznych całej Europy, od polarnych warunków w Szwecji, przez próby jazdy z przyczepą w Alpach, po próby w wysokich temperaturach powietrza na południu Hiszpanii.

Konstruktorom zależało, aby Nowy i30 charakteryzował się precyzyjnym i bezpośrednim prowadzeniem, zwrotnością, przewidywalnością oraz dynamiczną jazdą bez utraty komfortu. W porównaniu z poprzednikiem układ kierowniczy jest o 10% bardziej ‘bezpośredni’, a czas reakcji pojazdu o 15 ms krótszy.

Podwozie i30 Nowej Generacji zostało na nowo skonstruowane, aby samochód reagował dynamicznie i zapewniał jak najwyższy komfort jazdy. Dlatego zastosowano również wielowahaczowe zawieszenie tylne we wszystkich wersjach z podwójnym wahaczem dolnym i odpowiednimi amortyzatorami.

Zoptymalizowano także skuteczność hamowania, zwiększając średnicę tarcz hamulcowych z przodu do 288 mm, dzięki czemu można użyć większej siły hamowania zwłaszcza, gdy koła są rozgrzane.

Sztywne i lekkie nadwozie: w 53% wykonane z zaawansowanej stali o wysokiej wytrzymałości

Hyundai jako jedyny producent wytwarza samodzielnie stal do produkcji swoich samochodów na całym świecie. Skonstruowane z myślą o Nowym i30 nadwozie jest sztywne i lekkie, co z jednej strony poprawia dynamikę, a z drugiej podnosi poziom bezpieczeństwa pasażerów.

Wykorzystanie w 53% zaawansowanej stali o wysokiej wytrzymałości pozwoliło na zmniejszenie masy nadwozia o 28% i zwiększenie jej sztywności o 22% w porównaniu do poprzednika. Długość klejów strukturalnych wzrosła do 112 m, co również poprawiło sztywność i wpłynęło na zmniejszenie masy.

Komunikacja

Nowy i30 może być oferowany jest z system audio wysokiej jakości z pięciocalowym ekranem dotykowym, kamerą cofania, interfejsem Bluetooth i funkcją My Music lub opcjonalnym systemem nawigacyjnym nowej generacji z ośmiocalowym pojemnościowym ekranem dotykowym. Kierowcy, którzy chcieliby podłączyć swój smartfon do systemu nawigacji z ośmiocalowym ekranem, w i30 Nowej Generacji mogą to zrobić za pomocą funkcji Apple CarPlay, jak i Android Auto. Obydwa rozwiązania pozwalają użytkownikom podłączać urządzenia i sterować muzyką, funkcjami telefonu i nawigacją na wyświetlaczu samochodu.

Aby telefony pasażerów były zawsze naładowane, i30 może zostać wyposażony w bezprzewodowy panel ładowania indukcyjnego do telefonów komórkowych oraz port USB umieszczony w zamkniętej, środkowej konsoli.

Nowy system nawigacyjny ma siedmioletnią, bezpłatną subskrypcję na usługi LIVE Services, które zapewniają bieżące informacje o natężeniu ruchu, warunkach pogodowych, lokalizacji fotoradarów i użytecznych miejscach z dostępem do wyszukiwarki online. System nawigacyjny zawiera mapy 3D i może wyświetlać zdjęcia oraz filmy, jeśli podłączy się do niego USB. Dodatkowo oferowana jest darmowa, dożywotnia aktualizacja map (MapCare).

Czynne bezpieczeństwo na najwyższym poziomie

W i30 Nowej Generacji zastosowano najnowsze rozwiązania z zakresu bezpieczeństwa – model może być wyposażony m.in. w autonomiczny system hamowania awaryjnego z systemem ostrzegania przed kolizją (w standardzie), aktywny tempomat, system wykrywania martwego pola, system ostrzegania przed pojazdami nadjeżdżającymi z tyłu, system utrzymywania pasa ruchu (w standardzie), informowanie o ograniczeniu prędkości i inteligentne światła drogowe (w standardzie). Nowością w ofercie Hyundaia jest system kontroli poziomu uwagi kierowcy (w standardzie) co sprawia, że i30 Nowej Generacji jest modelem o najbardziej zaawansowanym, standardowym pakiecie bezpieczeństwa w ofercie marki.

Autonomiczny system hamowania awaryjnego (AEB) z wykrywaniem pieszych

i30 jest również wyposażony w AEB z systemem ostrzegania przed kolizją z wykrywaniem pieszych, czyli w zaawansowaną funkcję ostrzegania kierowcy o konieczności nagłego hamowania. W sytuacji zagrożenia system może również hamować automatycznie. Wykorzystujący radar przedni i kamery system AEB, działa w trzech fazach. Najpierw ostrzega kierowcę wizualnie i dźwiękowo, a następnie dozuje siłę hamowania zależnie od poziomu zagrożenia i maksymalnie ją zwiększa aby uniknąć kolizji, lub zminimalizować jej skutki, jeśli jest nieunikniona. System uaktywnia się w przypadku wykrycia pojazdu lub pieszego przed samochodem podczas jazdy z prędkością powyżej 10 km/h.

Kontrola poziomu uwagi kierowcy (DAA)

Po raz pierwszy raz samochód Hyundaia został wyposażony w funkcję kontroli poziomu uwagi kierowcy, która na podstawie wzorców zachowania monitoruje jego czynności np. zmęczenie oraz zapobiega potencjalnym wypadkom. System analizuje pewne parametry, jak np. kąt skrętu kierownicy, moment obrotowy kierownicy, położenie pojazdu na pasie ruchu i czas jazdy. Ponadto kierowca może wyregulować pewne ustawienia, które decydują o czułości systemu. Jeśli system wykryje cechy wskazujące na nieuważną jazdę, rozlega się sygnał akustyczny, a na panelu tablicy wskaźników wyświetlany jest odpowiedni komunikat.

Aktywny tempomat (ASCC)

Wykorzystujący przednie czujniki radarowe system ASCC umożliwia automatyczne utrzymywanie ustawionej prędkości i odległości od poprzedzającego pojazdu bez potrzeby naciskania pedału przyspieszenia lub hamulca. System działa przy prędkości od 0 do 180km/h.

System monitorowania martwego pola (BSD)

System monitorowania martwego pola (BSD) z asystentem pasa ruchu monitoruje obszar z tyłu pojazdu, także przy użyciu radaru. W razie wykrycia innego pojazdu zapalają się lampki ostrzegawcze w zewnętrznych lusterkach. Jeśli kierowca włączy wtedy kierunkowskaz, emitowany jest sygnał akustyczny. Dotyczy to również sytuacji, w której podczas zmieniania pasa ruchu zostanie wykryty inny pojazd.

System ostrzegania o ruchu porzecznym (RCTA)

Wykorzystujący te same czujniki co BSD, system RCTA zmniejsza ryzyko zderzenia z innym pojazdem podczas wyjeżdżania tyłem z miejsc o ograniczonej widoczności. RCTA monitoruje przy użyciu radaru obszar w promieniu 180 stopni za samochodem i ostrzega kierowcę wizualnie i dźwiękowo o nadjeżdżających pojazdach.

System utrzymywania pasa ruchu (LKAS)

System LKAS ostrzega kierowcę przed niebezpiecznymi manewrami przy prędkości powyżej 60 km//h, analizując położenie samochodu. LWDS emituje ostrzeżenie dźwiękowe przed niezamierzonym przekroczeniem białych, szarych lub niebieskich linii albo punktów odblaskowych rozdzielających pasy ruchu, zaś LKAS ostrzega kierowcę dźwiękowo i wizualnie, a w razie potrzeby koryguje tor jazdy i pomaga kierowcy wyjść z niebezpiecznej sytuacji.

Informacja o ograniczeniu prędkości (SLIF)

Funkcja SLIF rozpoznaje znaki ograniczenia prędkości na podstawie obrazu z przedniej kamery i informacji z systemu nawigacyjnego oraz wyświetla ograniczenia prędkości w czasie rzeczywistym. Informacje są wyświetlane zarówno na wyświetlaczu systemu nawigacyjnego, jak i na zestawie wskaźników TFT.

Inteligentne światła drogowe (HBA)

W trybie automatycznym asystent HBA wykrywa samochody nadjeżdżające z przeciwka oraz jadące tym samym pasem ruchu i w razie potrzeby zmienia światła drogowe na mijania, aby nie oślepiać innych kierowców. Gdy nie są wykrywane żadne pojazdy, system automatycznie uaktywnia z powrotem światła drogowe, aby kierowca miał dłuższe pole widzenia.

Bierne bezpieczeństwo na najwyższym poziomie

Dzięki zastosowaniu w 53% zaawansowanej stali o wysokiej wytrzymałości, i30 Nowej Generacji odznacza się o 22% lepszą sztywnością. Wynika to ze skuteczności pochłaniania energii zderzenia i odporności na odkształcenia, które gwarantują ochronę pasażerów w razie wypadku.

Dzięki nowej metodzie tłoczenia na gorąco boczne wzmocnienie zewnętrzne auta stanowi jeden element (dotychczas składało się ono z pięciu elementów). Taka technika produkcji sprawia, że nadwozie jest lżejsze o 4,1 kg, a także sztywniejsze i lepiej pochłania energię zderzenia.

i30 Nowej Generacji ma siedem poduszek bezpieczeństwa, w tym poduszkę kolanową dla kierowcy.

Cena

Wraz ze wzrostem poziomu wyposażenia standardowego Nowego modelu i30, wycofano z oferty dotychczasowe, podstawowe wersje wyposażeniowe Base oraz Classic, a cennik otwiera wersja Classic+.

Nowy Hyundai i30 w wersji podstawowej Classic+ z silnikiem 1.4 MPI 100KM oferowany jest w cenie65 700 PLN czyli takiej samej jak jego poprzednik. Jest to najczęściej wybierana przez Klientów wersja tego modelu, co oznacza zaoferowanie Klientowi nowego samochodu, ze zdecydowanie wyższym wyposażeniem, w tej samej cenie.

Każdy Hyundai i30 Nowej Generacji będzie wyposażony w system autonomicznego hamowania, system utrzymywania pasa ruchu, system kontroli poziomu uwagi kierowcy, automatyczne światła, inteligentne światła drogowe, tempomat czy elektrycznie sterowane szyby przednie i tylne.

Ponadto, Hyundai stworzył atrakcyjne pakiety wyposażenia dodatkowego, które pozwolą Klientom dobrać wersję idealnie dopasowaną do ich potrzeb i oczekiwań. Sporym zainteresowaniem powinien cieszyć się pakiet „Business” w atrakcyjnej cenie 1100 PLN, w którym dostępne są takie elementy jak: skórzana kierownica i gałka skrzyni biegów, regulacja odcinka lędźwiowego dla kierowcy oraz system bluetooth.

W początkowym okresie obecności modelu na rynku oferowane będą także specjalne Wersje Premierowe nowego Hyundaia i30. Specyfikacje samochodu w tych wersjach są uzupełnione o dodatkowe elementy wyposażenia w atrakcyjnej cenie.

Więcej informacji

o Hyundaiu i30 Nowej Generacji w naszym salonie

Hyundai Autoneo Kraków przy ul. Wielickiej 87a.
Telefon: 12 622 20 10

Zapraszamy do oglądania i na jazdy próbne!

Zdjęcia