Hyundai Tucson – rok pełen sukcesów zelektryfikowanego SUV-a

Nowy TUCSON wyznacza nowe standardy w segmencie kompaktowych SUV-ów dzięki imponującej gamie najnowocześniejszych inteligentnych technologii, m.in. najnowszej łączności, najlepszych w swojej klasie funkcji bezpieczeństwa i zaawansowanych systemów wspomagania kierowcy oraz najbardziej zelektryfikowanych układów napędowych w segmencie.

Najnowsza generacja najpopularniejszego na polskim rynku modelu Hyundai, zadebiutowała w listopadzie 2020 roku. Od samego początku sprzedaży, nowy Hyundai TUCSON zwrócił uwagę obserwatorów swoim awangardowym designem zaprojektowanym według nowej filozofii projektowania marki – Sensuous Sportiness. Odkrywając to co najlepsze w kategorii designu, nowy Hyundai TUCSON wzbudził również zainteresowanie Klientów bogatym wyposażeniem standardowym, w tym najważniejszymi systemami bezpieczeństwa jak asystent utrzymywania pasa ruchu lub asystent unikania kolizji czołowych z wykrywaniem pieszych i rowerzystów oraz największym w segmencie wyborem zelektryfikowanych napędów, począwszy od układu miękkiej hybrydy, napędu hybrydowego oraz napędu hybrydowego typu Plug-in.

Nowy Hyundai TUCSON: Doceniony przez Klientów, media oraz ekspertów

Początek sprzedaży nowego Hyundaia TUCSON, zderzył się z ogromnym zainteresowaniem Klientów, ale i licznych obserwatorów branży motoryzacyjnej. Od grudnia 2020 roku do listopada 2021 roku, zarejestrowano 7654 sztuk nowego modelu TUCSON. Klienci najczęściej wybierali wersję z zelektryfikowanym napędem miękkiej hybrydy (MHEV), która dostępna jest z benzynowym silnikiem 1.6 T-GDI o mocy 150 KM lub 180 KM i w zależności od wersji, może być oferowana z napędem na przednią oś lub wszystkie koła. W przeciągu niespełna roku do Klientów trafiło 1944 takich wersji. Wysokie zainteresowanie zelektryfikowanymi napędami nowego TUCSON-a, potwierdza także liczba zarejestrowanych modeli w wersji hybrydowej (HEV), których na polskich drogach pojawiło się 1537 od momentu inauguracji sprzedaży w Polsce. Od stycznia 2021 roku oferta modelu TUCSON, powiększyła się o wersję hybrydową typu Plug-in Hybrid (PHEV), której sprzedaż stopniowo rośnie. Do końca listopada zarejestrowano 69 egzemplarzy wyposażonych w mocny i wydajny układ napędowy typu PHEV o mocy 265 KM. Zelektryfikowane wersje nowego Hyundaia TUCSON, osiągnęły 46% udział w całkowitej sprzedaży modelu w Polsce i współczynnik ten stale rośnie. W porównaniu do 2020 roku, sprzedaż modelu TUCSON wzrosła o 65%.

Szeroka gama napędów wpływa na możliwość zaspokojenia potrzeb Klientów, którzy mogą skonfigurować swój wymarzony samochód wedle własnych preferencji. Klienci poza wersjami wspomaganymi układami alternatywnymi, mogą wybrać samochód napędzany tylko benzyną. Poza różnorodnością napędów, nowy TUCSON oferuje możliwość zewnętrznej indywidualizacji modelu. Na Klientów, którzy pragną wyróżniać się na drodze, marka przygotowała inspirowaną sportami motorowymi, dynamiczną wersję N Line. Oprócz stylistyki wyczynowej, niektóre układy napędowe w wersji N Line zostały wyposażone w zoptymalizowane ustawienia zawieszenia sterowanego elektronicznie, zapewniając bardziej sportową dynamikę jazdy.

Dziennikarze docenili najpopularniejszego SUV-a marki Hyundai w wielu konkursach oraz testach porównawczych z bezpośrednimi konkurentami. Niespełna trzy miesiące po debiucie rynkowym w Polsce, Hyundai TUCSON Nowej Generacji zdobył prestiżową nagrodę w plebiscycie „Auto Świat Moto Awards 2020”, organizowanym przez magazyn Auto Świat. Głosami czytelników Hyundai TUCSON Nowej Generacji zwyciężył w kategorii Crossovery i kompaktowe SUV-y. W plebiscycie „Auto Świat Moto Awards 2020”, w którym nominowanych było 59 samochodów w 9 różnych kategoriach. Model zwyciężył także w rankingu „Mistrz Wartości 2021” w kategorii „Średnie SUV-y”, zorganizowanym przez magazyn Auto Świat we współpracy z firmą INFO-EKSPERT, zajmującą się badaniami polskiego rynku motoryzacyjnego. Pierwsze miejsce w rankingu jest jednoznaczne z osiągnięciem najmniejszej utraty wartości w segmencie SUV-ów. Istotny wpływ na niską utratę wartości modelu TUCSON ma wciąż utrzymujące się duże zainteresowanie Klientów, rozsądnie skalkulowana oferta oraz 5-letnia gwarancja oferowana bez limitu kilometrów.

Osiągnięcie przez nowego Hyundaia TUCSON wielu ważnych i prestiżowych na rynku nagród rok od debiutu na polskim rynku, podkreśla wysokie zaangażowanie marki Hyundai w budowanie produktu idealnie dopasowanego do potrzeb Klienta.

Korzystne warunki finansowania

Ceny nowego Hyundaia TUCSON rozpoczynają się od 105 900 zł. Zainteresowani zakupem nowego Hyundaia TUCSON, mogą liczyć na szereg promocji, w tym aktualną sumę korzyści, dzięki której Klient może zyskać do 8 000 zł wybierając najpopularniejszego SUV-a marki. Wychodząc naprzeciw potrzebom Klienta, Hyundai przygotował szeroki wybór form finansowania nowego samochodu. Finansowanie dostępne jest dla wszystkich modeli Hyundai. Szczególnie warto skorzystać z nich przy zakupie modeli z napędami alternatywnymi – elektrycznym, hybrydowym oraz hybrydowymi plug-in, które Klient indywidualny oraz firmowy może zdecydować się na wygodny kredyt, leasing lub wynajmem długoterminowy, dzięki produktom finansowym, takim jak: Kredyt Easy Move On, Leasing Easy Move On, Hyundai Abonament czy Hyundai Fleet Lease. Dla dodatkowej ochrony Hyundai przygotował także pakiet ubezpieczeń, aby każda podróż nowym Hyundaiem Tucson.

Jedna z najlepszych gwarancji w branży – oferowana w standardzie

Nowy Hyundai TUCSON jest produkowany z zapewnieniem najwyższych możliwych standardów jakości. Jakość tą potwierdza 5 lat gwarancji bez limitu kilometrów. Dzięki temu Klient razem z najbliższymi może cieszyć się spokojną, bezpieczną podróżą, nie przejmując się problemami z samochodem. Ponadto doskonały akumulator litowo-polimerowy oferowany w wersji hybrydowej oraz hybrydowej typu Plug-in Hybrid jest objęty gwarancją na 8 lat lub 160 000 km, zależnie od tego, co nastąpi wcześniej.

Źródło: Hyundai Motor Poland