Ioniq 5 otrzyma nową baterię o pojemności 77,4 kWh i cyfrowe lusterka boczne
Hyundai udoskonala wielokrotnie nagradzany model IONIQ 5, wprowadzając zmiany dla roku modelowego 2023. Model ten będzie teraz wyposażony w nową baterię 77,4 kWh. Ponadto samochód będzie oferował szereg nowych funkcji, które jeszcze bardziej poprawią wrażenia z jazdy tym wielokrotnie nagradzanym, w pełni elektrycznym SUV-em, w tym system utrzymywania optymalnej temperatury akumulatora i cyfrowe lusterka.
Hyundai udoskonala wielokrotnie nagradzany model IONIQ 5, wprowadzając zmiany dla roku modelowego 2023. Model ten będzie teraz wyposażony w nową baterię 77,4 kWh. Ponadto samochód będzie oferował szereg nowych funkcji, które jeszcze bardziej poprawią wrażenia z jazdy tym wielokrotnie nagradzanym, w pełni elektrycznym SUV-em, w tym system utrzymywania optymalnej temperatury akumulatora i cyfrowe lusterka.
IONIQ 5 odniósł ogromny sukces w ciągu 12 miesięcy od wprowadzenia na rynek, zarówno pod względem sprzedaży, jak i budowania wizerunku marki. Segment staje się coraz bardziej konkurencyjny, a my będziemy oferować jeszcze lepsze funkcje, aby bronić naszej pozycji lidera technologii w branży motoryzacyjnej.
Andreas-Christoph Hofmann,
Wiceprezes ds. Marketingu i Produktu w Hyundai Motor Europe
Po raz pierwszy IONIQ 5 będzie również wyposażony w cyfrowe lusterka wewnętrzne i zewnętrzne. Cyfrowe lusterko wewnętrzne (DCM) optymalizuje widoczność, zapewniając niezakłócony, panoramiczny widok tego co dzieje się za samochodem. Kamera systemu DCM jest zainstalowana pod tylnym spojlerem IONIQ 5.
Udoskonalony, w pełni elektryczny Hyundai będzie również oferował cyfrowe lusterka boczne (DSM). Ta zaawansowana technologia, dostępna już dla modeli IONIQ 5 sprzedawanych w Korei, a teraz będzie po raz pierwszy dostępna również w Europie. Technologia DSM zmniejsza opór powietrza i zapewnia Klientom IONIQ 5 wyraźny obraz z boków i z tyłu, nawet przy złej pogodzie.
Tymczasem nowa funkcja systemu utrzymywania optymalnej temperatury akumulatora umożliwi automatyczne dostosowanie temperatury akumulatora podczas podróży. Ma to na celu zapewnić optymalne warunki ładowania po dotarciu do punktu ładowania. Gwarantuje to lepszą wydajność ładowania przy niskich temperaturach otoczenia. Funkcja ta aktywuje się automatycznie, gdy punkt ładowania zostanie wprowadzony do systemu nawigacji pojazdu.
Natomiast zastosowanie inteligentnych tłumików drgań (SFD) poprawi reakcję zawieszenia przedniej i tylnej osi, zwiększając komfort jazdy.
IONIQ 5 z roku modelowego 2023 będzie dostępny dla Klientów w Europie w drugiej połowie 2022 roku.
Źródło: Hyundai Motor Poland