Marka Volkswagen Samochody Użytkowe zmienia nazwę na Volkswagen Samochody Dostawcze.
Nowe logo i nowe, cyfrowe doświadczenia klientów: Volkswagen Samochody Użytkowe wdraża w życie nową identyfikację wizualną marki idącą w zgodzie z podobnymi zmianami, które zachodzą w marce Volkswagen Samochody Osobowe. Idąc krok dalej zmianie ulega także nazwa marki na rynku polskim, która brzmieć będzie Volkswagen Samochody Dostawcze.
Wraz z wejściem nowej identyfikacji wizualnej nazwa marki na rynku polskim zmieniona została na Volkswagen Samochody Dostawcze. Wierzymy, że nowa nazwa marki będzie bliższa temu jak o furgonach, busach czy vanach mówią nasi Klienci. Jesteśmy przekonani, że nazwa Volkswagen Samochody Dostawcze precyzyjniej odzwierciedla wysoką specjalizację naszych samochodów. Nowe logo i nowa nazwa marki to nasze nowe kreatywne podejście do budowania wizerunku samochodów dostawczych Volkswagen w Polsce. Samochodów, które mają budzić emocje, być autentyczne, wszechstronne, a tym samym wyznaczać kierunek rozwoju motoryzacji i nowoczesnej mobilności.
Patryk Grzeczka
Dyrektor Marketingu marki Volkswagen Samochody Dostawcze
Zaprezentowane zmiany identyfikacji wizualnej mają odświeżyć wizerunek marki by była gotowa na wyzwania nowej mobilności. Zdefiniowana została od nowa jej osobowość, odświeżone zostały podstawowe wartości, które ukształtowały DNA marki oraz dodana została nowa, bardzo ważna dla marki wartość – inspirująca. Wartość, która określa ciągły rozwój marki i chęć inspirowania i wyzwalania emocji w Klientach.
Najważniejsi są ludzie. Nigdy wcześniej marka Volkswagen Samochody Dostawcze nie była tak blisko swych Klientów:
Prezentujemy właśnie nową, odświeżoną wersję modelu T6. Bardziej cyfrową, bardziej połączoną z siecią oraz otoczeniem i bardziej współczesną.Od początku tego roku, jako marka Volkswagen Samochody Dostawcze, jesteśmy odpowiedzialni za model ID. BUZZ, który moim zdaniem jest najbardziej budzącym emocje pojazdem rodziny ID. Nie ma więc lepszego momentu niż teraz, na ogłoszenie i pokazanie rebrandingu marki Volkswagen Samochody Dostawcze.
Heinz-Jürgen Löw
Członek zarządu odpowiedzialny za sprzedaż i marketing
Tobias Volkmer, szef marketingu i marketingu produktowego samochodów dostawczych Volkswagen dodaje:
Nasz marketing staje się coraz bardziej cyfrowy i funkcjonujący w sieci. Jesteśmy ciągle w ruchu i mamy zamiar docierać z komunikatem do naszych klientów szybko i emocjonalnie.
Tobias Volkmer
Szef marketingu i marketingu produktowego samochodów dostawczych Volkswagen
Marka Volkswagen Samochody Dostawcze jest w pełni włączona w szerszy proces wdrażania nowej identyfikacji wizualnej Volkswagena.
W tej wersji mocno skupiliśmy się na takiej interpretacji znaku, która najbardziej pasuje do naszych grup docelowych. Autentyczność przede wszystkim odgrywa tu większą rolę niż kiedykolwiek wcześniej.
Tobias Volkmer
Szef marketingu i marketingu produktowego samochodów dostawczych Volkswagen
Transformacja staje się z dnia na dzień bardziej widoczna: wszystko jest stopniowo dostosowywane do nowego kierunku – od języka wizualnego, przez całą identyfikację korporacyjną wszystkie materiały drukowane, obecność w internecie, branding partnerów sprzedaży detalicznej, aż po aktualne logo. Podkreśla ono przejście marki z klasycznego producenta lekkich samochodów dostawczych, do współczesnego dostawcy przyszłościowych rozwiązań w zakresie mobilności.
Źródło: Volkswagen Polska