Nowa Dacia Sandero, Sandero Stepway
Wyraźnie zaznaczone nadkola nadają Nowemu Sandero wyrazistą osobowość i współtworzą wrażenie solidności. Ogólne proporcje nadwozia nie zmieniły się, bo są kluczowe dla sukcesu tego modelu ‒ ma stosunkowo niewielkie rozmiary zewnętrzne i więcej miejsca w środku, dzięki czemu jest jeszcze bardziej uniwersalny.
Nowe Sandero Stepway można natychmiast rozpoznać z przodu po masce ‒ bardziej wypukłej, z mocniejszymi przetłoczeniami.
Model ma typowe cechy crossovera: większy prześwit, relingi dachowe z logo modelu, szerokie nakładki na nadkola i wzmocnienia w dolnej części drzwi wyróżniające się inną fakturą. Do tego dochodzą chromowane logo Stepway pod osłoną chłodnicy i wyraziste listwy nad światłami przeciwmgłowymi. Przedni i tylny zderzak mają osłonę w kolorze metalu. Dodatkowo Nowe Sandero Stepway zostało w standardzie wyposażone w relingi dachowe, które można zmienić w bagażnik dachowy.
NOWA JAKOŚĆ WE WNĘTRZU
Nowa deska rozdzielcza ma zdecydowanie bardziej ergonomiczny kształt i jest pokryta nowymi materiałami wykończeniowymi,
które współtworzą nowoczesne i przyjemne wnętrze. Miejsce kierowcy również jest bardziej ergonomiczne dzięki nowym siedzeniom z wieloma możliwościami regulacji, a także możliwości regulacji ustawienia kierownicy. Dacia proponuje również nowy system Media Control do obsługi radia, telefonu i nawigacji bezpośrednio ze smartfona, który można umieścić w specjalnym uchwycie w górnej części tablicy rozdzielczej.
Ofertę uzupełniają systemy Media Display i Media Nav wyposażone w specjalny ekran na środkowej konsoli.
Pomimo zachowania niezmienionych rozmiarów nadwozia Nowe Sandero i Nowe Sandero Stepway mają jeszcze więcej miejsca w środku
i bardziej pojemny bagażnik oraz użyteczne schowki.
NOWOCZESNE SYSTEMY ZWIĘKSZAJĄCE BEZPIECZEŃSTWO
Dzięki modułowej platformie CMF Nowe Sandero i Nowe Sandero Stepway dysponują wzmocnioną konstrukcją, która zapewnia większe bezpieczeństwo. Dodatkowo w standardzie jest dostępnych sześć poduszekcpowietrznych. Nowa architektura układów elektronicznych umożliwiła zastosowanie nowych systemów wspomagania kierowcy, w tym AEB (Advanced Emergency Braking System) i funkcji połączeń alarmowych eCall.
BARDZIEJ WYDAJNY NAPĘD I WIĘCEJ PRZYJEMNOŚCI Z JAZDY
Dzięki nowej modułowej platformie Nowe Sandero i Nowe Sandero Stepway mogą zaoferować bardziej efektywne energetycznie silniki, dopracowaną pod względem aerodynamiki linię nadwozia, aerodynamiczny kształt podwozia i niską masę. Dzięki temu w udany sposób łączą dużą przyjemność prowadzenia z obniżoną emisją CO2 i zanieczyszczeń. Gama silników obejmuje m.in. jednostki benzynowe z nową automatyczną skrzynią biegów CVT i silnikiem dwupaliwowym LPG, który jest prostym, niezawodnym i ekonomicznym rozwiązaniem.
Dacia Sandero z silnikiem LPG dostępna jest już od 50 900 zł (wersja Essential).
CENY I DOSTĘPNOŚĆ
Ceny Nowego Sandero zaczynają się już od 40 900 zł (wersja Access, silnik SCe 65), a Nowego Sandero Stepway od 53 400 zł
(wersja Stepway Essential, silnik TCe 90). Modele są już dostępne w naszych salonach.
Wersja/ silnik | ACCESS | ESSENTIAL | STEPWAY ESSENTIAL | COMFORT | STEPWAY COMFORT |
SCe 65 | 40 900 | 45 900 | – | 48 900 | – |
TCe 90 | – | 49 900 | 53 400 | 52 900 | 56 900 |
TCe 95 CVT | – | – | – | 58 900 | 62 900 |
TCe 100 LPG | – | 50 900 | 54 400 | 53 900 | 57 900 |
Źródło: Renault Polska