Škoda Polska po raz kolejny nagrodzona w konkursie Importer of the Year
ŠKODA Polska została wyróżniona w prestiżowym konkursie Importer of the Year za 2019 rok. Firma zajęła drugie miejsce w kategorii Brand & Quality. Jury wyróżniło polski oddział za działania w obszarze budowania wizerunku i świadomości marki oraz za wyjątkową jakość sprzedaży i obsługi. Nagroda dla ŠKODA Polska jest wyrazem uznania wysiłku pracowników oraz całej sieci dealerskiej w kraju.
Importer of the Year to konkurs, którego celem jest nagradzanie wyjątkowych osiągnieć importerów aut marki ŠKODA w poszczególnych obszarach działalności. Wydarzenie odbywa się od 2006 roku, a w tegorocznej edycji wzięło udział 40 podmiotów. Wyróżnienia przyznane zostały w trzech kategoriach: Sales performance, Aftersales oraz Brand & Quality, w której to ŠKODA Polska zajęła drugie miejsce.
Wyróżnienie w kategorii Brand & Quality w konkursie Importer of the Year jest dowodem na to, że innowacyjne i pionierskie działania, które wdrażamy jako zespół ŠKODA Polska przynoszą wymierne efekty. Naszym celem nieprzerwanie jest bycie blisko klientów i odpowiadanie na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby i tempo życia. Jednym z priorytetów ŠKODY w Polsce jest wyznaczanie trendów w obszarze nowoczesnych technologii. Cieszymy się, że przekładają się one na umacnianie naszego wizerunku jako marki, która nie tylko wdraża innowacyjne rozwiązania, ale także wyprzedza oczekiwania klientów i wprowadza nowatorskie usługi jako pierwsza na polskim rynku.
Arkadiusz Gwizdek,
Dyrektor Marketingu marki ŠKODA
Nagroda w konkursie Importer of the Year to także docenienie zaangażowania wszystkich pracowników ŠKODA Polska oraz całej sieci dealerskiej naszej marki. Zdobycie tego wyróżnienia to dla nas duża nobilitacja. Motywuje ona nas także do dalszej wspólnej pracy, dzięki której realizujemy coraz ambitniejsze cele.
Arkadiusz Gwizdek,
Dyrektor Marketingu marki ŠKODA
Źródło: Škoda Polska